Re: S3 ViRGE - OpenGL ?

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 13:46:14 MET


Robert SŁawiński napisal (-a) :
>
> >Karty na GLiNTach sa drogie nie dlatego ze hardware jest drogi (a nie jest)
> >tylko kupe szmalu sie placi za soft (SDK 3DLabs do GLiNTow kosztuje kilka
> >tysiecy zielonych).
>
> od strony producenta kart za powyzej dwa kawalki, kilka tysiecy
> dolarow to nie sa zadne pieniadze. mysle, ze pomyliles sie o co
> najmniej rzad wielkosci. fakt ten czynnik tez jest wliczany w koszt
> karty, ale jakby nie bylo kostki z 3dlab sa najbardziej popularnymi
> procesorami graficznymi na rynku.
>
Dowiadywalem sie o SDK w 3DLabs i cena byla wlasnie taka (ktos c?cial kupic
taka karte i zrobic jakis prof soft z wykorzystaniem ?/w OpenGL).

> >ASUS zrobil karte z GLiNT 500TX + Delta + 8MB EDOVRAMu + 8MB EDODRAMu i jak
> >ktos chce to moge sprowadzic i mu sprzedac. Cena... jakies $2000+VAT.
>
> czy cos na tym bedzie chodzic? wiele firm tobi takie karty i potem sa
> z nimi problemy. cena jak na taka konfiguracje raczej przecietna, i
> wolalbym dolozyc 500$ i kupic jakas sprawdzona karte.<rs>.

Drivery sa. ASUS nie robi smieci.

Piotrek
 
 



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:51:16 MET DST