Re: HTML a NewsGroup

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 09:48:58 MET

"Grzegorz Białas" <grzechu_at_silesia.pik-net.pl> wrote:
"Kuba" <Skryba_at_polbox.pl> wrote:

>JA nie mam a uzywam MS News pod Winda 95 PL..

No to nie masz sie czym chwalic. Ja odczytalem te Twoje ogonki
dobrze wylacznie dlatego, ze mam NIE DO KONCA PRAWIDLOWO
skonfigurowanego Forte Agenta !!!

Jak by to powiedzial kabaret OTTO:
"A prawidlowo zakodowane ogonki wygladaja tak":

ąćęłńóśżźĄĆĘŁŃÓŚŻŹ

Jak je odczytac, a takze prawidlowo wysylac tak, aby byly zgodne
z obowiazujacym w Internecie standardem, mozna sie dowiedziec na
Polskiej Stronie Ogonkowej http://www.agh.edu.pl/ogonki.

Przepraszam wszystkich 'starszych' listowiczow za te truizmy :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl