Re: HTML a NewsGroup

Autor: Grzegorz Białas (grzechu_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 20:24:28 MET

> Czy na tutaj można używać stron HTML?
> Bo IE 3.0 PL, którego używam pozwala na taki
> numer ale jednocześnie ostrzega, że nie wszystkie
> news.serwery takie strony wyświetlają.

Masz racje -da sie ;-)

Wyglada ta ladniej, ale to chyba readery nie
obsluguja HTMLi, a nie servery....

Do All - sorry za te HTMl - tylko pokazowka - ostatni raz ;-)

> PS. Czy ktoś ma kłopoty z odczytaniem PL-liter
> w tym tekście, a jak nie ma kłopotów to niech też
> da znać.
JA nie mam a uzywam MS News pod Winda 95 PL..

--
NoToBYE                                                           Grzechu
                      Starszy Mistrz Internauta