Re: Generator d+wiOmegaku

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 05:18:16 MET

>a takie jest wlasnie moim zdaniem najlepsze zastosowanie dla tp, podobnie jak
>i logo i innych wielu podobnych. dokladnie temu to sluzy. albo obrzydzaniu
>ludziom zycia, albo marnowaniu czasu na rzeczy ktore mozna zrobic szybciej w

  To samo mozna powiedziec o Matematyce Fizyce, Chemii, Elektronice
  i DOWOLNYM innym przedmiocie czy dziedzinie wiedzy.
  70 % (moje oszacowanie) wiedzy zdobytej na studiach nie bedzie przez
  konkretnego absolwenta NIGDY wykorzystane; problem jest taki, ze
  z gory nie wiemy KTORE 30% bedzie potzrebne potem w karierze potrzebne.

inny sposob, albo produkcji dezinformatykow z wyzszym wyksztalceniem do
>zatrudniania w bankach i innych temu podobnych instytucjach, gdzie papier,
>papier ponad wszystko...

>dla ulatwienia dodam, ze chyba na 100% uczelni polskich nauka informatyki
>polega na kretynskim i niczemu nieprzydatnym programowaniu badz poznawaniu
>chi-writera... a DO PRACOWNI STUDENTOM WSTEP WZBRONIONY!

  No to chyba jestem w tym drobnym (ponizej 0.5%) uczelni gdzie NIE
  uczymy CHI-Writera ale 8 godz DOSa potem TP w zastosowaniu do
  obliczen typowych dla opracowania danych doswiadczalnych itp.
  Oraz w koncowce 2 semestru Lotus.
  Worda takze nie uczymy :-) ale studenci maja wejscie do pracowni
  od 8.00 do 21.00 i sami sie ucza (bo potrzebuja) Worda Excela
  i innych windowsowych programow.

Romek.