Re: Jaka plyta

Autor: Pawel Paroń (pawelp_at_rodan.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 12:21:11 MET

Maciej Kuczera wrote:

> Ludzie! wreszcze mam kase na nowa plyte pod pentium.Ale jaka mam kupic oto
> jest pytanie wiem tylko jedno ma byc firmowa (kilka lat doswiadczen z
> komponentami firmy "homo-niewiadomo").Czy płyty Soyo sa tak dobre jak pisza
> a moze Asus. Prosze o odpowiedz .Podzielcie sie doswiadczeniami w
> uzytkowaniu waszych plyt.
>
> Maciej K
> (falcon 8-)

Zapomnij o plytach Soyo, mam tego troche w pracy (cos kolo 10 sztuk), i
moze to dziwny zbieg okolicznosci, ale co zajrze do komputera, ktory nie
za bardzo dziala (np. maze po dysku w sposob dowolny, wiesza sie co 15
minut albo przestaje widziec siec), to widze wlasnie plyte Soyo.
Polecam Gigabyte albo Asus, ale moze ktos ma inne doswiadczenia.
Pawel