Re: Produkty Microsoft'u

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 01:26:11 MET

Jan Rychter wrote:

> To zdanie nic nie znaczy, chyba że odnosi się _tylko_ do Microsoft
> Windows. "protected space" -- mógłbyś wyjasnić co to jest ?

> Bzdura -- typowy chwyt propagandowy Microsoft. Czy mógłbyś wytłumaczyć
> mi, dlaczego w/g Ciebie w przyzwoitym systemie operacyjnym obliczenia
> graficzne mają się szybciej wykonywać w "ringu 0" (czyli "kernel space"
> dla unixowców) ?

Jemu chodzi o to ze, przesuwajac kod drivera do ringu 0 system nie
traci czasu na
1 - sprawdzanie uprawnien - driver ma uprawnienia do wszystkiego
2 - wywolywanie funkcji systemowych - teraz prosty CALL [address]
3 - kopiowanie struktur danych - teraz zwykly wskaznik
W ringu 3 to musialby tracic czas na sprawdzanie privileges,
message passing , validations, selektory (aby odwolywac sie do danych)
i na inne jeszcze pierdoly, A tak to 'simply call' :)

Widac, ze nie na codzien masz przyjemnosc OBCOWANIA z
produktami Microsoftu :))
A moze warto ?:)))))
Co ja pisze -> na pewno warto. Sprobuj juz dzis :-))

Wojtek