Re: Drivery do karty muz. MED2000

Autor: Marcin Czeczko (czeczmar_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 21:26:33 MET

MED2000

> Mam taka karte. Nie mam driverow do NT4. Szukalem ostatnio
> pod w95 i cos tam znalazlem ale dopiero jak szukalem po
> nazwie chipa >>> OPTI 929c

I co za driverki masz można wiedzieć. Jeżeli jakieś nowe to prosiłbym,
jeśli nie sprawi ci to kłopotu, żebyś
mi je podesłał.Lub jeżeli z jakichś tam powodów nie możesz to chociaż podaj
mi jakis adresik gdzie to znalazłeś.
No to dzięki za odpowiedź.

--
Marcin Czeczko
Poland, Białystok  email: czeczmar_at_free.polbox.pl