Re: Karty telewizyjne

Autor: Bogdan Omiecinski (aviotech_at_pol.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 16:53:00 MET

> Sorry, ze pytam tak nachalnie ale telewizor mi sie popsul,
> a jego naprawa kosztuje mniej wiecej tyle samo co ta karta.
> Co z dzwiekiem ?
> I nie obsluguje Windows - tylko pelnoekranowo ?
> Jaki producent - abym mogl zajrzec na ich WWW
> Wojtek

Mam te karte i uprzedzam o jej jednej wadzie, o ktorej sprzedawca (firma
Replay) nie informuje przy zakupie (mysle, ze celowo): nie moze ona
wspolpracowac z karta graficzna wyposazona w szybka pamiec VRAM (informacja
z WWW AVer). Po zakupie nie ma mowy u nich o zwrocie lub wymianie tej karty
na inny typ. Uprzedzam przed kupowaniem sprzetu w dziadowskich firmach.
Bogdan