Re: Karty telewizyjne

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 15:32:55 MET

Andrzej Karpinski wrote:

> 286/8MHz + VGA i monitor ktory wyswietli obraz PAL..
To znaczy jaki ? VGA wystarczy, czy jakis monitor
z wyjsciem RGB ?
Sorry, ze pytam tak nachalnie ale telewizor mi sie popsul,
a jego naprawa kosztuje mniej wiecej tyle samo co ta karta.
Co z dzwiekiem ?
I nie obsluguje Windows - tylko pelnoekranowo ?
Jaki producent - abym mogl zajrzec na ich WWW
Wojtek