Re: CDx2 gdzie mozna kupic ??

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 11:44:33 MET

mszym_at_sparc10.ely.pg.gda.pl (Michal Szymanski) wrote:
> Czy w jakims sklepie mozna kupic CDROM podwojnej predkosci (albo w cenie
>do 100zl) ??
> Interesuja mnie zwlaszcza miejsca w Trojmiescie .
>Dzieki!

> Michal Szymanski Address:

Jak znajdziesz kogos kto chce sprzedac, nie dawaj wiecej niz 50zl.
Poza tym bardzo dobrze zrobisz, jak kupisz jakis CD 4x. Z tego co widze,
te predkosci sprawuja sie najlepiej. od biedy moze byc najtanszy dostepny 4x.
nie powinienes zbyt mocno przekroczyc wartosci 100zl. lecz bedziesz musial
niezle szukac bo prawie wszystko wysprzedali.