Re: conner cp30254h

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 23:17:48 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<3162D055E49_at_golem.umcs.lublin.pl>...

> tez zmienialem. poza tym to jest 240mb i w dodatku stare, wiec lba? :o
> nie. w tym 386 napewno nie bylo lba...
>
> karpio

Porownaj ilosc sektorow na track w tablicy partycji (pole 'Relative sector'
- tak przynajmniej opisywalo to stare NU) z odpowiednia wartoscia w
setupie. Przy niezgodnosci objawy sa wlasnie takie.

Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl