Re: AMD vs Cyrix (bylo: Cyrix)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 16:08:21 MET

4 Jan 1997 15:49:53 +0100, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) napisał(a):

>Radek, tym razem to naprawde przeginasz, albo zartujesz a ja nie
>lapie. Moze odszukasz ten numer PCWK i sprawdzisz dokladniej
>bo chyba pamiec Cie zawodzi (?).

Niestety, tej gazety nie kolekcjonuje, ale moze jest tu ktos kto ma
numery z I pol. ub.r. to moze zacytuje...

>Ja takich testow czytalem
>chyba dziesiatki, i we wszystkich wynikach bylo to samo
>(przyznal to nawet
>CHIP)

To samo - to znaczy co?

>- PPro nalezy uzywac do Unixow, wNT lub OS/2, pod w95
>nie daje praktycznie zadnych korzysci w porownaniu z P5
>o tej samej czestotliwosci zegara

No to masz ten list, o ktorymna poczatku watku wspominalem (a sam
najbardziej cenisz spostrzezenia organo-leptyczne, nieprawdaz?).

---
> [...]
>PP200 z 256k 32RAM i 1.2MB a drugi P150 32RAM 2.5MB. P150 ma 1mb wiecej
>na karcie graficznej i EDO Ram zamiast zwyczajnej. Oba uzywaja Win95.
>Musze powiedziec ze kiedys z ciekawosci przeprowadzilem maly test. Moze
>nie bardzo fachowy ale roznice dalo sie zaobserwowac golym okiem. PP200
>bije o glowe P150 we wszystkim. Jako jeden z testow ogladalem 10 i
>wiecej tych samych mpgow pojedynczo i po kilka na raz. N PP200 moglem w
>tym czasie robis wiele innych zeczy podczas gdy na P150 musialem czekac.
>Wszystkie parametry so tak samo ustawione(res, # of colors etc). PP jest
podpisany byl ABAK
---
I co?
Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --