POLBOX - zakonczenie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 16:32:50 MET

Wiem ze Wam drodzy wspolmaillistowicze (czy wspolnewsgroupowicze)
juz sie temat serdecznie znudzil, czuje sie jednak _w_obowiazku_
poinformowac iz napisal do mnie Pan Tomasz Kepinski (szef polboxu).
Swoim szalenie uprzejmym, kulturalnym i _merytorycznym_ listem
zmienil moj stosunek do Swojej firmy. Chcialbym przy tym zaznaczyc
iz wcale nie polegalo to na tym, izby przyznal mi racje we wszystkim,
ale tez i wcale mi o to nie chodzilo.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi