Re: Testy w czasopismach [bylo: Re: AMD vs Cyrix (bylo: Cyrix)]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 15:31:05 MET

On Sat, 4 Jan 1997 14:01:54 +0100, Wojciech Galazka wrote:

>A co ty na to: Przychodzi Prezes firmy [...] do lebka pisujacego
>na pl.comp.pecet i mowi 'masz tu 100 zl, kup sobie piwo, ale
>napisz na niusy ze nasze procesory sa najlepsze'.

eeeeetam zaraz prezes,
do mnie przyszedl zastepca trzeciego sekretarza
wicedyrektora szafki woznego w magazynach IBM
i dal mi na coca cole zebym plul na M$ na pececie.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi