Re: Produkty Microsoft'u

Autor: Robert Maron (robmar_at_mimuw.edu.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 15:18:37 MET

Martin Morgan <mmorgan_at_envirolink.org> wrote:
czesc, czy nie moglbys pisac krotszymi wierszami ?
bo tak jak jest, to wymaga teraz ode mnie pracy...
i zle sie czyta

[.. o m$ ..]
: Mnie jednak interesuje dlaczego te systemy sa takie ?
: Czy jest to wina projektantow/programistow, ktorych to zadanie przeroslo ?
: .... ich niedbalosci ? ....... a moze celowe dzialanie aby wydac
: kolejne wersje, a po drodze kilka update'ow ?
raczej przeroslo - pisanie duzych programow to bardzo ciezka praca,
wymaga masy ludzi i (szczegolnie jesli nie uzywa sie narzedzi
utrudniajacych robienie bledow i kontrolujacych zgodnosc ze
specyfikacja) masy testow; tego firmy komercyjne praktycznie
nie maja - ich beta testerzy to kropla w morzu potrzeb;

: Kiedys wyczytalem, ze czym system jest bardziej przyjazdny dla
: uzytkownika tym jest mniej stabilny, czy to prawda ?

:)))
raczej posrednio - przyjazny = zlozony, zlozony oznacza wiecej
pracy, wiecej bledow;

czesc,
robert

--
robmar_at_cs.kun.nl                      finger robmar_at_hera.cs.kun.nl
(robmar_at_mimuw.edu.pl              http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar)