Re: Program do zbierania danych

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 02:30:14 MET

On Fri, 3 Jan 1997 20:28:30 +0100, Michael wrote:

>Poszukuje programiku, ktory by przegladal moja poczte, pozniej
>wybieralby e-maile z odpowiednim subjectem,

to potrafi doslownie kazdy program pocztowy godny tej nazwy

natomiast jesli chodzi o:
1.
>a nastepnie organizowal
>dane w nich zawarte w jakas baze danych.
2.
>Chodzi mi o to, ze na mojej stronie www mam formularz
[...]
>tym bardziej ze pracuje
>nad formularzem, ktorym bedzie mozna robic cos w rodzaju "glosowania",
>a na reczne podliczanie glosow to juz naprawde nie mam ochoty :))

to bez programowania sie raczej nie obejdzie
i z CGI tez trzeba by sie zapoznac.
(chyba ze masz na mysli maszynke do glosowania, ktora
bedzie wyniki uaktualniac np. 1 raz dziennie, a to troche
"malo profesjonalne")

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi