Program do zbierania danych

Autor: Michael (mickey_at_cyberdude.com)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 20:11:00 MET

Witam

Poszukuje programiku, ktory by przegladal moja poczte, pozniej
wybieralby e-maile z odpowiednim subjectem, a nastepnie organizowal
dane w nich zawarte w jakas baze danych.

Chodzi mi o to, ze na mojej stronie www mam formularz, przez ktory
mozna dodac nowy URL do moich linkow i jak na razie kiedy ktos mi go
wysyla, ja dostaje e-mail i musze wszystko pozniej recznie wklepywac.
Prawde mowiac troch mi sie to juz znudzilo, tym bardziej ze pracuje
nad formularzem, ktorym bedzie mozna robic cos w rodzaju "glosowania",
a na reczne podliczanie glosow to juz naprawde nie mam ochoty :))

Z gory dziekuje za pomoc

Mike
mickey_at_cyberdude.com