Re: AMD vs Cyrix (bylo: Cyrix)

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lódz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 20:04:16 MET

At 17:32 97-01-03 +0100, you wrote:
>In pl.comp.pecet Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
>: czys ty sie wsciekl z tym koprocesorem i z tym pentium ?
>: a komoz to robi roznice koprocesor 2 razy szybszy?
>
>Mnie :-). Czasem jeszcze pisze programy, i 2 razy moze oznaczac 10minut,
>godzine, dzien....

  Przy pisaniu programow ? koprocesor numeryczny ?
  chyba koprocesor tekstowy :-)

>A w momencie kiedy operacje FP sa szybsze niz integer - to ja oglosilem
>upadek polowy dotychczasowej informatyki, co to zajmowala sie
>jak tu dwa mnozenia zastapic trzema dodawaniami, a zamias zmiennego
>przecinka uzyc liczby calkowitej.

  Wogole informatyka upada - kodu sie juz nie optymalizuje bo przeciez
  mozne sobie klient kupic wiekszy dysk, szybszy procesor i wiecej RAM.
  Wez zmiany w formacie Worda for Windows. W wersji 2.0 najmniejszy
  plik typu "Ala ma kota" zajmowal 1858 bajtow a w wersji 6.0 juz 6656.
  Pliki typu bitmap w Wordzie sa wogole nie kompresowane.
  16KB PCX w dokumencie Worda juz zajmuje 200 KB.
  Trzeba innych dowodow. ?

>Coraz czesciej sie pewnie okaze, ze programy koprocesor uzywaja na potege.

  W szczegolnosci Word jak bedzie uzywal koprocesora to rzeczywiscie
  bedzie upadek informatyki.

>Pytanie - byle ogladanie obrazkow jpg z www angazuje juz koprocesor,
>czy jeszcze nie?

  No jak zobaczysz, ze na Cyrixie JPG w WWW sie ukazuje dwa razy wolniej
  niz w tej samej plycie ale z procesorem INTEL to bedzie dowod.
  Oczywiscie rob to na lokalnych plikach a nie przy sciaganiu z sieci.

--
Romek