Re: D&D

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 13:59:26 MET

On 3 Jan 1997 12:18:43 GMT, dzemik_at_phys.uni.torun.pl (Daniel Brozek)
wrote:

>Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
>: Moze ktos oswieci mnie ciemnego jeslich chodzi o gry komputerowe.
>: Chcialbym wiedziec co to znaczy Dungeons&Dragons-like game?
>: (tzn. sformuowanie rozumiem, tylko ze nigdy nie widzialem D&D)
>Jak dobrze pamiętam, jest to program (a może cały pakiet) do tworzenia gier
>RPG. Takš nazwę ma chyba też cała seria gier (cišge mam w domu jednš z nich
>- Dungeon Hack).
>
>Pozdrawiam

Wlasciwie to jest to caly system wynaleziony dla gier RPG. Reguluje on
takie rzeczy jak sposob liczenia statystyk, reguly swiata gry, itd,
itp. Nie odnosi sie oczywiscie tylko do gier komputerowych RPG.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl