Re: polbox c.d. - do GREGORIA

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 13:50:12 MET

On Fri, 03 Jan 1997 10:07:06 -0800, Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl>
wrote:

>PS. Jezeli zwraca mi uwage Mariusz Studzinski to mimo iz go osobiscie nie
>znam to znam go juz od dluzszego czasu z listy i moge to przelknac
>(chociaz w tym przypadku jestem troche zdziwiony - jak tak dalej pojdzie
>to bedziemy mieli sytuacja PECET=POLITYKA (lub co nie daj Boze
>SOC.POLITYKA))

Jak to mowia Anglicy: point taken. Tematycznosc listy jest rzecza
wazna (wystarczy spojrzec na to co sie dzieje z pl.listserv.sf-f).
Oczywiscie pewna liczba arykulow off-topic zawsze wystepuje (wystarczy
przypomniec sobie te wszystkie wojny miedzy zwolennikami W95 a OSa)
ale zgadzam sie, ze trzeba troche pomysles zanim sie nacisnie przycisk
'send now'.

A jesli chodzi o moj post to sprawa jest prosta: 'mam uczulenie na
wszelkie proby _nieuzasadnionego_ (swiadomego czy nie) ograniczenia
wolnosci jednostki i wtedy troche mnie ponosi.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl