Re: Cyrix

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 00:08:57 MET

2 Jan 1997 13:15:26 GMT, "Tomasz Mierzejewski" <tomaszm_at_waw.pdi.net>
napisał(a):

>Cyrixy sa szybsze od Intela przy wykonywaniu wiekszosci operacji. Srednie
>testy wykazaly, ze C133 jest szybszy od P150.

??? Co to za testy? Bardzo chetnie zobacze. Bo - nie owijajac w
bawelne - IMHO to bzdury...

>Niestety koprocesory w
>Cyrixach sa bardzo wolne a dokladniej BARDZO wolne. :) Koprocesor C150
>zachowuje sie jakos tak ok P75 :(.

Dokladnie.

>Zwracam jednak uwage, ze cena Cyrixa
>stanowi ok 30-40% ceny Intela.

Nie znam dokladnych aktuallnych cen, ale nie wyglada mi to na prawde
(sadze, ze nie spada ponizej 50%).

>Innym powaznym, ale rozwiazywalnym problemem jest praca 3D Studio i
>aplikacji pisanych Clipperze.
[..]

Eee, to zaden powazny problem.

>Podsumowanie:
>Jak kupil bym Cyrixa. Roznice w predkosci pracy koprocesora sa malo
>widoczne przy uzytkowaniu wiekszosci programow.

Co to znaczy "wiekszosci"? Dla kazdgo wiekszosc oznacza co innego...
Jesli ja np. gral bym w Duke3D i pracowal w 3DStudio - to dla mnie
"wiekszosc" to wlasnie to!

>Poza tym sa nadrebiane
>szybszym procesorem (NP. Quake chodzi szybciej na Cyrixie niz na Intelu).

Bzdura!!! Procesor nbie jest szybszy, a Quake chodzi na P150+ wolniej
niz na i75!!! Wyslac test?

>Dodatkowym atutem Cyrixa jest cena. Kupisz sobie spokojnie procesor, dobra
>karte graficzna, troche wiecej pamieci, a za reszte forsy postawisz mi piwo
>:)

I jeszcze odlozysz na samochod... :)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --