Re: free.polbox.pl

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 22:08:17 MET

On Thu, 2 Jan 1997 13:52:34 +0100, Michal Krzeminski <mike_at_polbox.pl>
wrote:

>Musielibysmy miec 20GB dysk w tej maszynie a nie 2GB jak obecnie. 2 giga
>to nie jest za wiele, ale nalezy pamietac ze taki dysk tez kosztuje.
>Jesli uznamy ze korzysci z zakladania kolejnych bezplatnych kont sa
>wystarczajace to byc moze dolozymy nastepny.

Dlatego napisalem, ze jest dla mnie zrozumiale stosowanie ograniczen
na wielkosc konta, natomiast nie bardzo widze sens stosowania
ograniczen _czasowych_. Chetnie sie dowiem po jakims czasie dzialania
free.polbox.pl, ile % mozna bylo w ten sposob zaoszczedzic. Mysle, ze
zniesienie (lub znaczne wydluzenie) ograniczen czasowych nie powinno
zwiekszyc zajetosci dysku wiecej niz o jakies kilka procent. Z cala
pewnoscia nie bylby to sugerowany wzrost o 900%. Moze bylby sens
kasowania kont martwych prawie od samego poczatku (ktos zalozyl konto
i zapomnial hasla, zalozyl konto "na probe", po to aby tylko raz cos
wyslac itp.), natomiast nie widze sensu robienia porzadkow komus kto
regularnie oproznial skrzynke i z jakich przejsciowych powodow nie
mogl odebrac np. jednego listu ktory u niego na koncie lezy sobie od
tygodnia.

A tak przy okazji. Czy jest jakas mozliwosc zmiany hasla na
free.polbox.pl?

gr

Grzegorz Redlarski (Gdańsk)
mailto:gred_at_amg.gda.pl (iso8859-2)