Re: NT !???

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 18:55:40 MET

In pl.comp.pecet Albert Geres <pw_at_rubikon.net.pl> wrote:
: Próbowałem i to na prawdę działa. Wyraziłem nawet swoje głębokie
: zaniepokojenie na liście pl.comp.os.winnt:-))).
: Otóż "Unix better than unix" wiesza się jak dziecko pod wpływem
: pięciolinijkowego programika cpuhog.exe. Nie pomagają żadne tam kille,
: czy taskmenadżery.

To ten programik, co wywoluje losowo funkcje, z losowymi parametrami?
Tak swoja droga - musze kiedys sprawdzic, czy linux przetrwa taki atak...

: System spełniający wymogi bezpieczeństwa C2 można
: zatkać (również z konta guest) jednym trywialnym programikiem. I ...
: nic... żadnych nagłówków w gazetach, żadnych mrożących krew w żyłach
: newsów w dzienniku... nic.
: Ciekawe jak się czują administratorzy tzw. wielkich systemów
: korporacyjnych opartych na NT 4.0 (i ci którzy wydali kupę forsy na
: dziurawy "Unix better than unix")

A myslisz ze U*x jest tu lepszy? Uzywasz bezpiecznego sendmaila?
W tym tygodniu jeszcze tak - brzmi odpowiedz.....

J.