Re: NT !???

Autor: Albert Geres (pw_at_rubikon.net.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 16:16:03 MET

On 2 Jan 1997 00:05:34 +0100, t_shirt_at_zt.olsztyn.tpsa.pl (Wojtek
TYSZER) wrote:

>GRATKA DLA MILOSNIKOW (:->) MICROSOFT-U
>
>Windows NT do poprawki
>
> Dziurawy system
>
> Windows NT ma "dziure", pozwalajaca na skuteczne zablokowanie
>wszystkich uruchomionych w systemie aplikacji - oswiadczyl
>w ubieglym tygodniu Mark Russinovich, programista z Open
>Systems Resources Inc.

(...)
Próbowałem i to na prawdę działa. Wyraziłem nawet swoje głębokie
zaniepokojenie na liście pl.comp.os.winnt:-))).
Otóż "Unix better than unix" wiesza się jak dziecko pod wpływem
pięciolinijkowego programika cpuhog.exe. Nie pomagają żadne tam kille,
czy taskmenadżery. System spełniający wymogi bezpieczeństwa C2 można
zatkać (również z konta guest) jednym trywialnym programikiem. I ...
nic... żadnych nagłówków w gazetach, żadnych mrożących krew w żyłach
newsów w dzienniku... nic.
Ciekawe jak się czują administratorzy tzw. wielkich systemów
korporacyjnych opartych na NT 4.0 (i ci którzy wydali kupę forsy na
dziurawy "Unix better than unix")
Drugi serwice pack niestety nie rozwiązuje sprawy - działa tylko
twardy reset;-(
na razie