AMD vs Cyrux (bylo: Cyrix)

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 14:55:52 MET

On Thu, 02 Jan 1997 09:56:26 GMT, radek_at_wro.ternet.pl (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>Na co maja niby narzekac? Ze koprocesor jest du dupy - to wiadomo.
>Reszta chodzila mi bardzo ladnie i nic sie nie ani razu nie wysypalo.
>W przeciwnienstwie do AMD.

A co Ci sie tak niby wysypywalo na tym AMD ? AMD PR-100 mam dopiero od
2-ch miesiecy ale na razie nie stwierdzilem, zeby mi sie cos sypalo z
powodu procesora. Przez pierwszy miesiac komputer mi sie wieszal
notorycznie pod Win95 (bez zadnej przyczyny i regularnosci). Objawy
byly takie jakby CPU nie wydalal (myslalem, ze mam szlifa). Po
sprawdzeniu wszystkiego okazalo sie jednak, ze to wina karty
graficznej. Byla to 2MB S3Virge. Jak sie potem dowiedzialem wielu
ludzi mialo z nimi problemy. Ale oczywiscie pierwsze podejrzenie padlo
na AMD. Podejrzewam, ze wiele z tych slynnych Opowiesci-o-Padnieciach
powstala bo komus nie chcialo sie pogrzebac troche w sprzecie, ktory
posiada.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl