Re: polbox c.d.

Autor: Michal Krzeminski (mike_at_polbox.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 14:42:30 MET

On Thu, 2 Jan 1997, Radoslaw Poplawski wrote:

> W GeoCities nic nie musialem cudowac z nazwa mail-serwera. Logicznie
> jest to mail.geocities.com.

Technicznie, to o czym wspomniales jest bardzo dobrym pomyslem przy
zalozeniu, ze serwis bedzie mial wlasna domene. Natomiast u nas jest
to po prostu host w naszej glownej domenie. Jesli komus sie to wyda
dobrym pomyslem moge zrobic np. mail.free.polbox.pl ale nie jestem
przekonany co do takiego rozwiazania bo to dlugie, chyba ze ktos ma
lepszy pomysl - ja sie chetnie dostosuje. Moge zrobic tez np. jakies
nazwy bezposrednio pod polbox.pl ktore nie beda kolidowaly z naszymi
glownymi (dla komercji) MXow i POP-serwerow. Na ten przyklad moge
zrobic alias pop.polbox.pl albo cos takiego. Dolozenie rekordu MX czy
podobnego drobiazgu w koncu nic nie kosztuje. BTW: Listy takie jak
Twoj pozytywnie mnie podbudowuja, poniewaz daja material do ulepszania
naszych uslug, w przeciwienstwie do pewnych listow ktore sie tu ostatnio
pojawily, ktore poza zlosliwymi uwagami i jadem nic w sumie nie wniosly.
Przyznaje sie, ze sam jestem nerwowy czlowiek i lacno mnie ponosi, ale
jestem sie w stanie przyznac, i przeprosic :) Czekam na kolejne uwagi.

 Michal Krzeminski "In Arp We Trust"
  Polbox Network Administrator * mike_at_polbox.com.pl * Internic hadle MFK4
  IRC psychop * Fax/Phone +48 22 6656363, GSM 602 260 616 * fido 2:480/64

 motd: " It's nice to be important, but it's more important to be nice ! "