Re: polbox c.d.

Autor: Radoslaw Poplawski (radek_at_wro.ternet.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 13:48:48 MET

Thu, 2 Jan 1997 03:31:06 +0100, Michal Krzeminski <mike_at_polbox.pl>
napisał(a):

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
>Drogi Kolego. Zanim zaczniesz bredzic i obrzucac blotem sprawdz dokladnie
>swoje informacje. Nie jest napisane nigdzie, iz otrzymales adres
>user_at_polbox.pl, lecz user_at_free.polbox.pl. Adresy @polbox.pl zarezerwowane
>sa dla komercyjnych uzytkownikow naszego systemu. Z serwera korzysta w
>tej chwili juz ponad 2000 osob i nie maja one zadnego klopotu z uzywaniem
>poczty.

No wlasnie! Moze by tak wyjasnic to raz na zawsze, bo w tym wzgledzie
to na polbox-ie panuje maly balagan. Zalozylem sobie tam konto i
zadzialalo od pierwszego razu. Wysylam na to nowe konto list z
zadaniem potwierdzenia. Czekam, czekam, czekam - widze, ze jednak sie
nie doczekam. Zagladam na free.polbox - poczta jednak lezy na koncie.
Czyli dziala.

A moze tak wyslac na user_at_polbox.pl? Wysylam. Czekam, czekam,
czekam... nic nie przychodzi (czyli MSZ list doszedl). No to mam konto
user_at_polbox.pl. A moze nie - zagladam tam - nic nie przyszlo. No to
ladnie - ktos pomyli jedna literke w moim username i list przepadnie w
polboxie niczym w czarnej dziurze... :)

W GeoCities nic nie musialem cudowac z nazwa mail-serwera. Logicznie
jest to mail.geocities.com.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --