Re: Sound Blaster Awe64

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 12:04:19 MET

> 64-bitowe probkowanie dzwieku ?

?? a na cholere? nie stosuje sie wiecej niz 16. w profesjonalnych
DATach jest 18, rzadko 20 bitow. a ty mowisz ze 64? :)) to by sie
nawet ladnie szumy wszelakiej masci zasilaczy, wzmacniaczy, kabelkow
probkowaly. przy takiej rozdzielczosci sprobkowalbys pewnie nawet
rozmowe telefoniczna gdzies w usa ;) powaznie. nie wyobrazam sobie
jaki moglby byc sens stosowania czegos takiego.

karpio

btw. oko odbiera dwa rzedy wielkosci wiecej informacji, a 20bit opis
pixela jest zbyt dokladny (dwa sasiednie kolory sa nierozroznialne)