Re: Sound Blaster Awe64

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 14:46:39 MET

Krzysztof Mazurek (kmazurek_at_pol.pl) wrote:

> Szukam kogos, kto moze widzial lub uzywal tej karty w Polsce. Niestety od
> ponad tygodnia nie znalazlem nikogo...
> Interesuja mnie zmiany w stosunku do Awe32

Jak to brzmi to mozesz uslyszec sciagajac probki (porownawcze WAVy
wprost ze strony Creative. Tam tez znajdziesz informacje jakie sa zmiany,
np. w zadnej karcie muzycznej do tej pory (i w malo ktorym
syntezatorze - tylko bodaj Yamaha) nie stosowano wirtualnego modelowania
dzwieku (zwlaszcza dla instrumentow detych sledzi sie i modeluje tor i
przebieg http://www.cle.creaf.com/wwwnew/products/sound/64syn.html).
Oczywiscie najwazniejsze jest jak ta karta brzmi, (nie sluchalem probek
jeszcze a tym bardziej samej karty). 64 odnosi sie do polifonii a nie
liczby bitow!!

Linki:
http://www.cle.creaf.com/wwwnew/products/sound/awe64.html
http://www.cle.creaf.com/zonemenu.html