Re: Partycje i rozmiar cluster'a

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 07:57:25 MET

>100 mb? O to hyba bardzo optymistycznie biorąc, lub jezeli trzymasz na tym
>twardzielu kilkunastomegowe animacje (WYLACZNIE!). Ja na dysku 800MB na
>ktorym trzymam zrodla programow stracilem ok 300MB.

Ja stracilem a wlasciwie odzyskalem 10% pojemnosci dysku po przejsciu
z klasterow 16K na 8K
Natomiast zdanie "animacje (WYLACZNIE!)" jest grubo przesadzone, u mnie
byly pliki rozne od drobnych do grubych - typowy dysk z tekstami
w formacie Worda 2 oraz licznymi GIFami i zrodlami HTML.

A na dysku 800 MB mozesz tracic 300MB tylko
(na razie mowie bez kalkulatora)
jesli sa to pliki po pare bajtow kazdy.
  Chyba takich smieci to nie trzymasz :-)

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl

R.