Re: Partycje i rozmiar cluster'a

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Wed 01 Jan 1997 - 23:31:24 MET

| Od: Andrzej Karpinski <KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl>
| Data: 30 grudnia 1996 14:41

| a jakie to dla ciebie ma znaczenie? dyski sa tak tanie, ze lepiej
| doloz 50zl i kup 2gb i nie przejmuj sie clustrem. ciagly duzy obszar
| dysku to ogromna wygoda, i nie warto dla marnych 100mb z niej

100 mb? O to hyba bardzo optymistycznie biorąc, lub jezeli trzymasz na tym
twardzielu kilkunastomegowe animacje (WYLACZNIE!). Ja na dysku 800MB na
ktorym trzymam zrodla programow stracilem ok 300MB.

| 512b, ale twoje pytanie powinno raczej brzmiec - jaka bedzie predkosc
| pracy dysku po skompresowaniu go DriveSpacem i co zrobie jesli
| cokolwiek sie posypie, tzn. jak bardzo zalezy mi na wydajnosci oraz

DriveDpace z pakietu Plus! ma możliwość nie kompresowania danych jedynie
ich skladowania (store) na wolumenie dysku DriveSpace. Wydajność
praktycznie nie różni się wtedy od zapisywania bez DS, jedyną różnicą jest
ten cluster, który nie ma na pewno 32K.

| jak bardzo zalezy mi na zapisanych na dysku danych...

Podczas uzywania DriveSpace nie zdarzylo mi sie stracic jakiekolwiek dane,
nawet w warunkach tak ekstremalnych jak zaniki napiecia, pady plyty, czy
nawet pad dysku. Tak!. Po padnieciu elektroniki i silnika krokowego udalo
mi sie zalatwic drugi taki z padnietymi talerzami. Po przelozeniu talezy z
mojego do drugiego udalo mi sie wszysciutko przegrać. DriveSpace - jakby
nic się nie stało.

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ Dialog tramwajowy: -Wychodzi pani...? -A panu?