Re: Przesiadac sie?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 13:13:11 MET

12 Dec 1996 23:28:25 GMT, Adam Jarecki <jarecki_at_lodz.pdi.net>
napisał(a):

>mam krotkie pytanie. Tyle, ze strachem czekam na odpowiedzi, bo wiem, ze
>tego typu nitki maja zdolnosc istnienia w nieskonczonosc:
>
>Czy warto przesiadac sie z Netscape Navigator 3.01 na polska wersje MS
>Internet Explorer?
>
>Angielski znam na tyle, zeby sie dowiedziec, czego GeoCities chce ode
>mnie, ale do wiekszosci menu w Nets. wole nawet nie zagladac.

Naprawde nie wiem, czy menu Netscape sa trudniejsze od Geocities (dla
mnie nie).

A czemu nie przesiadac sie na IE? Oto kika powodow:
a) znikna polskie litery na przyciskach (tj. na stronach z
przyciskami)
b) nie bedziesz mogl wczytac grafiki jednym kliknieciem myszy w Images
(jesli tego uzywasz - zapomnij o IE trzeba wjechac w ktorej menu,
zaznaczyc 'obrazki' i Reload calej strony, ohyda!)
c) jakas dziwna sklonnosc do wysypywania sie na Javascripcie
d) no i poki co, to wartosciowe trony z reguly sa projected for
Netscape (chociaz mazury.ternet.pl mnie powalilo - ale ze smiechu)
e) wlasnie wyczytalem, ze tagi typu <TD WIDTH=xx%> wykladaja IE
f) msz IE jest toporny w obsludze
g) no i w NN nie trzeba wpisywac .com na koncu :)
i) plug-iny do NN bardziej mnie przekonuja niz do IE (vide
http://liveupdate.com)

Dobra rada?

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)