Przesiadac sie?

Autor: Adam Jarecki (jarecki_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 00:28:25 MET

mam krotkie pytanie. Tyle, ze strachem czekam na odpowiedzi, bo wiem, ze
tego typu nitki maja zdolnosc istnienia w nieskonczonosc:

Czy warto przesiadac sie z Netscape Navigator 3.01 na polska wersje MS
Internet Explorer?

Angielski znam na tyle, zeby sie dowiedziec, czego GeoCities chce ode
mnie, ale do wiekszosci menu w Nets. wole nawet nie zagladac.

Prosze o odpowiedz, a nie porady w sprawie uczenia sie jezykow...

I tak na boku: w PDI korzystam wylacznie z konta pocztowego i newsow. Od
roku nikt nie zareagowal na moje prosby, zeby w jakis sposob dalo sie
korzystac z WWW. Dobrze ze TP SA uruchomila ten numer...

"PDI albo zdrowie" ??????........ ;-)

Pozdrowienia

| | ========> Adam Jarecki |
| jarecki_at_lodz.pdi.net | |
| | ======> "Pelikan" on IRC |
| http://www.geocities.com/Hollywood/Hills/5152/ |
        W wieczorowym stroju i w bialym krawacie nawet makler
        gieldowy moze zdobyc reputacje czlowieka cywilizowanego.
                                        Oscar Wilde