Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 02:36:40 MET

Jarek Lis wrote:

> : >Naprawde - duzo czasu uplynie zanim pociag do NT upadnie. Niestety.
>
> : A ten pociag wogole ruszyl ?
>
> Ten pociag ruszyl co najmniej rok temu. A teraz to pedzi na maksymalnej
> predkosci. To potencjalni odbiorcy chca NT, a nie kupia serwera z jakims
> VMS, HP-UX, czy poloska.

Na razie jeszcze chcą, choć już nie tak bardzo jak chcieli, gdy NT 4.0
było jeszcze tylko "vaporware" - obietnicą przyszłego systemu. W tej
chwili coraz wyraźniej widać, że NT 5.0 będzie po prostu jeszcze
bardziej kolorowa, ilość funkcji API wzrośnie dwukrotnie, stabilność i
performance spadnie jeszcze bardziej na rzecz ulepszonej 'warstwy
prezentacji'.

Oczywiście każdego potencjalnego menedżera kusi idealny marketing MS. Tu
w odróżnieniu od systemu nie ma błędów i wszystkie posunięcia są celne.
Wszyscy jednak muszą brać coraz większą poprawkę na to, że braki systemu
MS nadrabia kolorową reklamą. Moim zdaniem entuzjazm wokół nowości z
Redmond już zaczął spadać.

Poza tym, to co Grzegorz zacytował jest chyba potwierdzeniem tego, że
giganci obawiają się trochę wyjścia MSoftu poza rynek SOHO. Myślę, że to
jest tak w ogóle dobry akcent...

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********