Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 09:28:53 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
>: >Bledne wnioski. To mi bardziej wyglada na bojkot Intela czy tez Pentium.
>
>: jakie bledne wnioski ? przeciez wolami pisze ze je "... pozostawiam zwolenn..."
>: :)))))))
>
>Ale na poczatku podales tylul "Bojkot NT".

Taki byl tytul artykulu :))

> [...]
>: >... najczesciej na wieloprocesorowych plytach Pentium.
>: Jeszcze nie slyszalem, zeby jakas firma pisala zle o sobie.
>: zas z tymi rekordami MS SQL ..... daruj sobie. laboratorium to nie
>: sa zywe dane.
>
>Tylko ze kilkanascie miesiecy temu, to rekordy MS SQL bil na
>n procesorowej alphie. A teraz na 4 Pentiumach w Compaq Server, HP
>Netserver, itd.
>Intele szybsze, MS poklocil sie z DEC, czy moze Gates sprzedal akcje
>DEC, zaiwestowal w INtela i zabral sie za promocje.

A co mnie to :))))) przeciez microsoft zawsze nadrabial niedorobki
swoich aplikacji szybkoscia nowych wersji procesorow :)) co nowsza wersja,
to wiecej przerzuca z kupki na kupke :))))

>: >Naprawde - duzo czasu uplynie zanim pociag do NT upadnie. Niestety.
>
>: A ten pociag wogole ruszyl ?
>
>Ten pociag ruszyl co najmniej rok temu. A teraz to pedzi na maksymalnej
>predkosci. To potencjalni odbiorcy chca NT, a nie kupia serwera z jakims
>VMS, HP-UX, czy poloska.

>Jarek.

jak chca tak chca :) ciekaw jestem tylko ilu uzytkownikow jednoczesnie
moze pracowac na windows NT :))))) przeciez pod tym wzgledem NT przegrywa
nawet z netware :)))) nawet w prostej obsludze plikow :)