Re: Komputer do Autocada

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 12:53:55 MET

Marcin Korzonek napisal (-a) :

> Poproszono mnie o skonfigurowanie komputera, ktory bedzie sluzyl do
> projektowania w Autocadzie. Oto co wymyslilem:
[...]
> i tu pytania:
> 1. czy lepiej wybrac Asus'a czy TYAN Tomcat?
Roznica predkosci miedzy T2P4 a Tomcatem jest minimalna (ciut lepiej
Tomcat), ale mozliwosci rozbudowy sa o wiele lepsze na Tomcacie bo ma
chocby wiecej slotow SIMM i ISA.
> 2. klient nalega na Pentium 200 - roznica w szybkosci warta jest roznicy w
> cenie ? (chetnie uslysze o wynikach jakis testow).
Niech sobie daruje P-200, roznica w aplikacjach miedzy P-166 a P-200 jest
niewielka. Jak bedzie bardzo chcial P-200 to juz lepiej niech dolozy na
PPro-180 (juz nawet PPro 150 gasi P-200 w zmiennym przecinku)
> 3 Czy wybrac Miro 4000 czy Matrox Millenium?
Ta miro jest na S3-ViRGE/VX a z tego co wiem nie jest to demon predkosci.
Lepiej Millennium, jest b.szybka w CAD i mozna ja rozbudowac do 8 MB.

Piotrek