Re: Komputer do Autocada

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 13:31:38 MET

Marcin Korzonek wrote:

> Poproszono mnie o skonfigurowanie komputera, ktory bedzie sluzyl do
> projektowania w Autocadzie. Oto co wymyslilem:
> plyta Asus HX Cache 512
> procesor Pentium 166
> 64 MB EDO RAM
> dysk Caviar 2.5 GB
> karta grafiki Miro 4000
> i tu pytania:
> 1. czy lepiej wybrac Asus'a czy TYAN Tomcat?

TYAN Titan AT jest najlepszym rozwiazaniem, moim zdaniem

> 2. klient nalega na Pentium 200 - roznica w szybkosci warta jest roznicy w
> cenie ? (chetnie uslysze o wynikach jakis testow).

Klient nasz pan - wlasnie przygotowuje stacje na plycie TYAN Titan Dual
Pentium (2 x 200)

> 3 Czy wybrac Miro 4000 czy Matrox Millenium?

Matrox Millenium 8 MB - kazda nasza stacja idzie z taka karta.

Nie pisales o systemie operacyjnym - my dajemy Windows NT Workstation
(4.0 lub 3.51 w zaleznosci od upodobania klienta).

I jeszcze HD - osobiscie preferuje rozwiazania oparte na szybkim SCSI
(wieksza szybkosc i niezawodnosc) - kawiarki lubia padac i od razu sa
klopoty.

W takim sprzecie nie zaszkodzi dac UPSa.

Zapomniales jeszcze o dobrym monitorze, sa milusie Sony 20 cali SF II.

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/