Re: ATX i plyta Advanced/ML (Intel)

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 20:47:05 MET

Dnia 6 Dec 1996 16:52:41 +0100, piotrs_at_tch.waw.pl (Piotr Sobczak) napisal(a):

>ATX ma tu tyle co piernik do wiatraka bo co moze miec wspolnego typ/rodzaj
>obudowy do bledu parzystosci! Jesli wymieniane byly pamieci i to nie pomoglo
>to zostaje tylko jedno; plyta.

Jest tylko jeden problem - to sie wywala w scisle okreslony sposob: tylko w
czasie otwierania jakiejs ikony w panelu sterowania... Nie twierdze, ze winny
jest ATX (w koncu to tylko inaczej zaprojektowana plyta i obudowa), ale z
nielicznych doswiadzczen wiem, ze akurat z ATX'ami sa "typowe" problemy - np.
znikanie CD-ROM'w na drugim IDE, kiedy zainstaluje sie WIN95...

>Piotrek
>
>PS. W plycie Marl Intela wcalnie nie ma "graficznego" AMI BIOSu no chyba ze
>ktos uzna ze Awardy tez sa "graficzne" to wtedy sorry ;)

Fakt - troche przesadzilem, ale AMI jakos mi sie tak gownianie kojarzy :)

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | | marekc_at_lodz.pdi.net