karta tuner TV AverFun - POMOCY!

Autor: Jacek Raupis (jacekr_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 20:59:49 MET

-- POMOCY 8-0
Kto ma karte tuner TV Aver Fun TV?
Mam ogromny problem z modulem pilota (to jest karta z pilotem). podlaczenie
tego modulu powoduje przy wywolaniu programu zawieszenie komputera. Po
odlaczeniu tego modulu karta dziala normalnie ale za pilota tez zaplacilem.
Pozatym w jaki sposob mozna poustawiwc sobie programy w/g wlasnego uznania
a nie tego co automatycznie sie zeskanuje ? Obecnie mam programy na
kanalach 27, 48, 68 itp. i jest to odrobine ;-( denerwujace. Wiec jesli
ktos moze pomoc to bardzo prosze o list na adres jacekr_at_silesia.pik-net.pl
          Czesc
             JR (jacekr_at_silesia.pik-net.pl)