Re: WfW + EGA ?

Autor: Andrzej Szplit (ezmas_at_eden.tu.kielce.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 19:51:23 MET

Sterowniki EGA do WfW 3.11 sa do sciagniecia z ftp.microsoft.com lub przez
www lub ftp z mirrora w Krakowie poprzez adres www.cyf-kr.edu.pl i dalej
indeks udlug sieciowych, ftp, biblioteka Microsoft SoftwareLibrary
aczkolwiek ostatnio czesto jest to pusty adres. Mozna sie pokusic o reczne
doinstalowanie sterownikow od Win 3.1 np. poprzez upgrade.