Re: Zoom V34I pytanie

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 17:42:20 MET

Marek Ciesielski <marekc_at_lodz.pdi.net> napisał(a) w artykule
<329f57ed.87470646_at_news.nask.pl>...
> W dniu 27 Nov 1996 22:53:09 GMT, "Robert Kowalski" <robek_at_it.com.pl>
napisano:

> Trzeba zainstalowac Modem standardowy 28800 lub sterowniki Comstar, ktore
> znajduja sie na dyskietkach z Winfaxem (o ile dobrze pamietam)...

> Marek Ciesielski

Uzywam comstara ale jakos czasami potrafi zglosic terminal bez zadnego
tekstu, musze na slepo wpisac logon name [enter]
i dopiero po tym pojawia sie napis Password.
Efekt sprawdzony na dwoch prowiderach TPSA i IT Polska.
Takie zachowanie utrudnia nieco automatyzacje logowania :((
Na szczescie efekt jest sporadyczny.
Ale za to nie rozlacza mnie jak ktos podniesie sluchawke kiedy jestem
on-line.
Niestety o "sterowniku" Zoom V34I nie moge tego powiedziec.

Pozdrowienia

--
Robert Kowalski
robek_at_it.com.pl