Re: Filtry do monitorow

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 15:56:43 MET

Michal Sobkowski <msob_at_ibch.poznan.pl> wrote:
: Tomasz Gromadzki wrote:
: > W jaki sposob rozpoznac czy do danego monitora potrzeba dodatkowy
: > filtr?

: Filtry pochlaniajace promieniowanie rentgenowskie sa istotne do
: monitorow nie majacych oznaczenia "LR" lub "Low Radiation".

Jestes pewien? Jak mnie to jeszcze interesowalo, to monitory LR
problem promieniowania rentgenowskiego pomijaly bardzo dyskretnym
milczeniem. Owszem - pole elektryczne stale: 0, elektromagnetyczne
zmienne <200kHz: 10 x mniej - czasem nawet konkretne wartosci padaly,
a rentgenowskie - nawet nie wspomniane....

Z drugiej strony - te monitory bez LR co mierzylem, to i tak mierniki
radioaktywnosci mialy je na poziomie szumow..

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |