Re: VoiceType w 95'

Autor: MArcin Mrowiecki (mrowieck_at_naftobudowa.ipl.net)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 10:23:25 MET

stefan_at_pluton.pol.lublin.pl (Tomasz Stafinski) wrote:

>In <57jji9$12q_at_helios.man.lublin.pl>, stefan_at_pluton.pol.lublin.pl (Tomasz Stafinski) writes:
>[ciach]
>Sorry za poprzedni posting. Mial pojsc na pl.comp.os2. Rabnalem sie.
Szczerze mowiac nie wiem o co ci chodzi na tej liscie tez trwa
dyskusja o VOICE TYPE
>Zalety: Na 486DX280 działa bez problemu (tym razem IBM skopał...P166???)
> możliwość uczenia wg własnego głosu

To mi wyglada na porownanie Syrenki ktora juz za 100nzl jedzi
(czasami) z Poduszkowcem .
Przeciez To sa programy nieporownywalne ze soba !!!
Voice Manager jest tylko prosta zabawka, ale na razie dopoki
technologia nie potanieje calkiem wystarczajaca zeby uproscic
podstawowe czynnosc.
Modul do Merlina ( z przyczyn sprzetowych) to kwestia przyszlosci
(znaja rynek komputerowy -krotkiej)