Re: routers - skad wziac

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 19:19:59 MET

Grzegorz Oleksy <oleksy_at_ii.uj.edu.pl> wrote:
: Wlasnie probuje rozne wersje KA9Q i mam problemy: stara nie wyciaga 57600
: kbs (modem <-> komputer; bo modem to 28.8) a nowe albo sie wieszaja albo
: zachowuja sie dziwnie:
: gdy mam stara wersje to mam max 38400, na nowej wersji mam juz 57600 i
: pliki ciagna sie 2 razy szybciej ale wszelkie operacje polaczeniowe (chocby
: DIR pod FTP) trwaja strasznie dlugo.
: Czy ktos wie dlaczego tak sei dzieje?

Z przykroscia musze potwierdzic. Nowe Ka9q sie wiesza, a stare niechetnie
obsluguje wieksze predkosci. Rady:
1) poprosic znajomego radioamatora o skompilowanie KA9Q wg zyczen
2) uzyc z zewetrznym packet driverem slip/ppp (to radzi znajomy radioamator)
3) sciagac z Simtela stare zrodla, skompilowac samemu, a wczesniej troche
   poprawic ustawianie predkosci.

Jarek.