routers - skad wziac

Autor: Grzegorz Oleksy (oleksy_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 15:10:01 MET

Wlasnie probuje rozne wersje KA9Q i mam problemy: stara nie wyciaga 57600
kbs (modem <-> komputer; bo modem to 28.8) a nowe albo sie wieszaja albo
zachowuja sie dziwnie:
gdy mam stara wersje to mam max 38400, na nowej wersji mam juz 57600 i
pliki ciagna sie 2 razy szybciej ale wszelkie operacje polaczeniowe (chocby
DIR pod FTP) trwaja strasznie dlugo.
Czy ktos wie dlaczego tak sei dzieje? Prosze o pomoc.
Jezeli cos wiecie o jakichs lepszych programach (routerach) to prosze o
wiadomosc: jaki i skad o wziac.
HELP!

Grzegorz Oleksy