Odp: trzaski w gus'ie

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Tue 26 Nov 1996 - 19:10:12 MET

> Od: KYBeR <lukkraw_at_koral.ipe.pw.edu.pl>
> Witam
> mam pewien problem:
> mam GUS'a MAX'a 512kb
> podczas odtwarzania midi pod Windowsami, slychac metaliczne
> trzaski i chrobotania [tylko podczas odtwarzania pewnych
> fragmentow utworow],
> co dziwniejsze
> podczas oddtwarzania plikow midi z pod dosa opisane zjawisko
> nie ma miejsca
> sprzet grajacy jest napewno w porzadku
> prubowalem zmieniac IRQ i kanaly DMA, kart
> Radoslaw Tereszczuk

Nie wiem czy to wlasnie to, ale czy przypadkiem podczas tych chrobotów nie
masz wlaczonejgo jakiegos GUS-owego programu do odgrywanie WAV-ow lub
MOD-ow. U mnie to bylo powodem ze program do odgrywania modulow podmienil
czesciowo patche, ktore potem smiesznie zaczely grac. U mnie nagle do
kawalkow muzyki powaznej zeczely wyskakiwac okrzyki HEY HEY YEA YEA!!!

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ K.Cynarski_at_vigo.iie.pz.zgora.pl