Re: Wirus czy niekompatybilnosc plyt Shutle ?

Autor: R.J. Zylla (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 26 Nov 1996 - 16:21:16 MET

radekp_at_geocities.com (Radoslaw Poplawski) był uprzejmy napisać:

>25 Nov 1996 17:08:35 +0100, zylla_at_lodz1.p.lodz.pl napisał(a):

>Ludzie kochani! Dajcie juz sobie spokoj z pytaniami typu: produkt
>firmy Shuttle nie dziala / zle dziala / dziala nie tak jak powinien.
>Wyroby tej firmy nalezy omijac tak szerokim lukiem, zeby az nawet na
>nie nie spogladac. Kazdy Shuttle (niewazne, czy plyta, czy jakas
>karta) to badziewie totalne i jesli pracuje poprawnie, to jest to
>tylko wyjatek od reguly.

  Twoje zdanie potwierdza moja diagnoze, ze to wina tego zestawu
  a nie wina jakiegos wirusa. Sam nie mam takiego zestawu.
  Mam w domu jeszcze gorsze badziewie ale nie mam W'95 wiec pracuje
  to wszystko bez zarzutu.

>A tak w ogole to problem producenta/skladacz, zglosil mu to, zazadac
>wymiany lub zwrotu gotowki. Jesli zdecydowac sie pchac tanie g.... do
>komputera, aby zwiekszyc swoje zyski - to niech cierpi!

  Tak wlasnie ludzie robia. Moje pytanie mialo tylko na celu
  sprawdzenie czy podobne objawy pojawily sie wsrod innych polskich
  "producentow" - wtedy wnioski bylyby bardziej generalne.

>Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)

Romek