Re: Wirus czy niekompatybilnosc plyt Shutle ?

Autor: Jerzy (jemar_at_ld.onet.pl)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 02:04:29 MET

Pol roku temu kupilem plyte Shuttle'a 553 czyli z chipsetem HX i nie zauwazylem zadnych
problemow - uzywam rowniez troche starych programow DOS-owych i W95. Mam zainstalowany
modem, kartę dzwiekowa i CD ROM. Instaluje duzo programow (a pozniej usuwam z powodu
braku miejsca). Miesiac temu powodowany czysta ciekawoscia wgralem nowy BIOS - i nic sie
nie wydarzylo, oprocz tego ze nowy BIOS juz przy starcie sygnalizuje mi ewentualne bledy
w ustawieniu adresow dodatkowych urzadzen. Przy instalowaniu nowego modemu b. mi to
pomoglo, bo nie musialem czekac na reakcje W95. Zeby bylo "smieszniej" to mam rowniez K5
P90. Nie pisze tego zeby bronic Shuttle'a, ale czasami mozna tak przestawic setup, ze
faktycznie komputer przypomina czajnik... Prawdopodobnie nie ma sprzetu bezblednego w
100%, ale rowniez jakosc ma swoja cene. Byc moze ja dobrze wylosowalem, a moze wiem co
chce zrobic - W95 tez mi nie chce "padac".
Pozdrawiam zmartwionych -

--
Jerzy Marcinkowski
jemar_at_ld.onet.pl