Re: PROCESORY - POWOLI WYMIEKAM

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 26 Nov 1996 - 12:52:58 MET

Sat, 23 Nov 1996 15:41:24 GMT, dima_at_ikp.atm.com.pl (Marcin
Jagodzinski) napisał(a):

>Wcale nie. Z tego co sie zorientowalem Cyrix ma problemy z kilkoma
>aplikacjami, dosc specyficznymi.

Byc moze, ja sie nie spotkalem. Na pewno bardziej kompatybilny niz tez
zlomiasty AMD.

> Jesli ich nie uzywasz, to jest on
>niezly.

Byc moze...

> Sa poza tym watpliwosci co do jego koproca. Rzeczywiscie jest
>zapewne wolniejszy niz odpowiednik do Intela.

Nie zapewne, lecz na pewno!!!

> Wg firmy Cyrix
>doprowadza to najwyzej do sytuacji, w ktorej Cyrix P-166+ i P-166
>pracuja tak samo szybko.

Bzdura totalna!!! Koproc Cx-P150+ jest na poziomie intelowskiego P75.

>Cyrix wolniejszy jest w grach typu Doom.

I we wszystkim co wymaga duzej mocy koproca (czytaj: w znakomitej
wiekszosci gier 3D - wlasciwie wszystkich). Wydajnosc Cx-P150+ miescie
sie pomiedzy P75 a P90 - z tym, ze blizej P75!

>Moje wrazenie jest takie: Cyrix 166+ jest nieznacznie, choć
>zauawzalnie szybszy od P-133 (a ma taki sam zegar i cene <-teraz juz
>nawet chyba nizsza).

??? W staloprzecinku ma wydajnosc P166, a w przypadku koproca -
P75-P90. I dlatego Cyrix P166+ powinien sie nazywac P75+. Bo ma on
wydajnosc intelowskiego P75, z tym, ze potrafi byc szybszy.

>K5 jest konstrukcja przestarzala, choc atrakcyjna cenowo.

Architektura RISC przestarzala?

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!