Re: szybkie modemy

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 19:09:11 MET

> ?? Niespodzianka. Czy 2x64 kbps jest chybione? Wolalbym miec to niz
> moje 33k6.

zle podejscie - ja wolalbym miec np. 10MBit po ethernecie, na ktore bym sie
zlozyl w 5-10 osob. w najgorszym wypadku mam 1MBit, w najlepszym (przeciez
nigdy wszyscy naraz nie nadaja!). a kosztuje tyle samo, a nawet mniej (koszt
polozenia 500m kabla to ok. 300zl, urzadzenia niech kosztuja 2000zl, a
utrzymanie kabla i polaczenia 200+200zl). guzik nie pieniadze, a gdzie tu
miejsce na ISDN?

karpio